हामी मुक्तक प्रधान पत्रीका निकाल्ने अन्तिम तयारीमा पुगिसकेका छौ तपाईंहरुले पनि हामीलाई आफ्नो दुई मुक्तक दिन सक्नु हुन्छ हामी स्वागतमा छौ ।

हामी आभारी छौ

सुप्रभात साहित्य समूहको नियमित कार्यक्रममा हाम्रो निम्तोलाई स्वीकारेर आफ्नो अमुल्य समय दिएर कार्यक्रमलाई गौरममय सफलता प्रदान गर्नु भएकोमा साथै वाचित रचनाहरु माथी समिक्षात्मक टिप्पणी गरिदिनु हुने बरिष्ठ साहित्यकार निबन्धकार, समालोचक तथा गुरुहरु द्धय बिनोद मञ्जन र हरि प्रसाद सिलवाल प्रति हार्दिक आभार प्रकाट गर्दछौ ।

Tuesday, July 20, 2010

कविता – माया

बिपना श्रेष्ठ
माया के हो बल्ल आज थाहा भयो
माया पाउछु भनेको त धोका भयो
कसलाई के भनौ म आखाँबाट आँसु चुईसक्यो
आँसु पुस्ने मान्े त मेरो मनबाट हटिसक्यो
नाम उसको के हो के हो माया मलाई बसिसक्यो
नाम उसको थाहा नपाउँदै माया मेरो हटिसक्यो
जिन्दगीको पहिलो माया उनीलाई नै गरेको थिएँ
बुझेन उसले मेरो माया कति माया दिएको थिए
कति सम्झाए उसलाई कति बुझाए
कसरी भनु म तिमीलाई मैले मन पराएँ
भएन दुई दिन पनि मैले मन पराएको
भएन हाम्रो मिलन मैले सोचेको जस्तो
गर्छन अरु माया अमृत हो माया भन्दै
रुन्छु म मेरो माया सम्झि कस्तो रै छ भन्दै
देख्छु अरुको माया कहिले नमरेको
सुन्छु म हल्ला आफ्नै आफन्तको
कस्तो अभागीम चाहेर पनि तिमीलाई पाउन सकिन
मेरो मनमा के छ उसले बुझ्न सकेन
लाग्छ मलाई माया तिम्रो जो कहिले पनि झुक्दैन
गर्थे म तिमीलाई माया जस्तो सागर कहिले पनि सुक्दैन
साथी नभनेनी शत्रु भने हुन्छ
तिम्रो माया मेरो मनमा सधै रहिरहन्छ
– गौरी शंकर उ. मा. वि. कक्षा ८

No comments:

Post a Comment