हामी मुक्तक प्रधान पत्रीका निकाल्ने अन्तिम तयारीमा पुगिसकेका छौ तपाईंहरुले पनि हामीलाई आफ्नो दुई मुक्तक दिन सक्नु हुन्छ हामी स्वागतमा छौ ।

हामी आभारी छौ

सुप्रभात साहित्य समूहको नियमित कार्यक्रममा हाम्रो निम्तोलाई स्वीकारेर आफ्नो अमुल्य समय दिएर कार्यक्रमलाई गौरममय सफलता प्रदान गर्नु भएकोमा साथै वाचित रचनाहरु माथी समिक्षात्मक टिप्पणी गरिदिनु हुने बरिष्ठ साहित्यकार निबन्धकार, समालोचक तथा गुरुहरु द्धय बिनोद मञ्जन र हरि प्रसाद सिलवाल प्रति हार्दिक आभार प्रकाट गर्दछौ ।

Monday, March 1, 2010

गजल

राम प्रसाद अधिकारी
ढल्न परे सिधै ढल्छु चुकेर चै बाँच्दिन म
सामन्तको नजर सामू लुकेर चै बाँच्दिन म

केही गर्ने साहस बोकि बढ्छु सधै अघि अघि
निरिह भै शत्रुसँग झुकेर चै बाँच्दिन म

दुःख गर्छु मेहनत गर्छु खोपडीलाई चलाउँछु
दुनियाँको संघारमा ढुकेर चै बाँच्दिन म

औला ठाडा बनाएर सधै बोल्छु सत्य कुरा
झुटा, फुस्रा, बेकुफीवान फुकेर चै बाँच्दिन म

आफ्नो इज्जत अन्तर्यामी सबै सामु छिपेको छ
आफु स्वंय आफैलाई भुकेर चै बाँच्दिन म

सवैश्रेष्ठ प्राणी बन्ने विधाताले जिम्मा दियो
गल्लि गल्लि कुत्तासरि भुकेर चै बाँच्दिन म
सुप्रभात साहित्य समूह

No comments:

Post a Comment